Retourneren & Ruilen

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, hier vindt je alle in’s en out’s over het retourneren van een product.

Hoe kan ik iets retourneren?

Stap 1: Mail naar info@studio-sanne.com om jouw retour aan te melden. Benoem in de mail jouw gegevens, ordernummer en de items die je wilt retourneren. Jouw retour is nu aangemeld bij ons!

Stap 2: Vul het retourformulier in en stop deze met jouw items in een afgesloten zak/pakket. Zorg bij breekbare producten dat het goed verpakt zit. Vergeet ook niet een kopie van jouw factuur bij het pakket in te stoppen.

Stap 3: Zorg dat ons adres (zie hieronder) op het pakket staat en verzend deze met een door jouw gekozen leverancier. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Vergeet geen verzendbevestiging en track and trace code te vragen en bewaar deze goed! Mocht jouw pakket om welke reden dan ook niet bij ons zijn aangekomen, dan zijn de verzendbevestiging en track and trace code belangrijk. Deze zijn de bewijzen van afgifte!

Stap 4: Als wij het pakket ontvangen hebben, zullen wij dit laten weten via de mail. Daarna zullen we jouw pakket zo snel mogelijk verwerken en het geld terug boeken. Mocht het allemaal nou erg lang duren? Doe even een berichtje. Dan controleren we samen even hoe dit komt. 

Stuur jouw pakketje terug naar de volgende gegevens:
Jijwel.nl
Kalverstraat 7a
8011LH Zwolle

Wat is de retourtermijn?
 
Je mag je bestelling of een van je bestelde items binnen 14 dagen aan ons retourneren. De artikelen moeten wel ongedragen, onbeschadigd zijn anders kunnen wij deze niet als retour afhandelen.
 

Mag ik een sale artikel retourneren?

Nee, helaas mogen artikelen die gekocht zijn in de sale niet retour gestuurd worden. Bij een retourzending die alsnog een sale artikel bevat, wordt nooit het bedrag van het sale artikel terug gestort. In uitzonderlijke gevallen wordt de waarde van de geretourneerde sale-artikelen omgezet in een kortingscode voor een volgende bestelling.

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

Erg vervelend! Dit is niet de bedoeling, maar het kan helaas gebeuren dat er iets is misgegaan tijdens het verwerken van jouw bestelling. In dat geval vragen we je om contact op te nemen met ons via de mail: info@studio-sanne.com. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en lossen het graag samen met jou op! Wij kunnen jou op deze manier het beste & snelste helpen voordat je eventueel onnodige kosten maakt.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen bericht ontvangen.

Hoogst waarschijnlijk hebben we jouw geretourneerde artikelen nog niet ontvangen of verwerkt. Wanneer wij jouw retour ontvangen hebben, sturen wij een bericht per mail. Je kunt bij evt. restitutie van het aankoopbedrag het geld binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Bewaar wel altijd het verzendbewijs van je retour totdat je van ons een bericht hebt ontvangen en je evt. het bedrag op je rekening hebt ontvangen. Duurt het allemaal wel erg lang? Neem gerust contact met ons op!

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Winkelwagen